Targetowanie reklamy na facebooku z wykorzystaniem informacji z Ksiąg Wieczystych

Przeprowadzona i opisana kampania reklamowa dotyczyła promocji ofert kupna nieruchomości w najlepszych lokalizacjach w Poznaniu. Inwestor chciał nabyć je od osób mających długi przekraczające ich możliwości finansowe.

Zastosowano typ marketingu miękkiego – dla celów reklamy udostępniono e-book, w którym podkreślano korzyści z bezpośredniej sprzedaży zadłużonego mieszkania, oraz podawano informacje umożliwiające kontakt z Inwestorem.

Dla sprecyzowania grupy docelowej posłużono się m.in. informacjami z Ksiąg Wieczystych (imię, nazwisko właściciela, obciążenia nieruchomości) i danymi upublicznianymi na Facebooku. Co ciekawe, nawet w przypadku utajnienia niektórych informacji o osobie, było możliwe jej uzyskanie z innych podanych danych. W taki sposób sama analiza tablicy użytkownika Facebooka i wpisy w konkretnym dniu o konkretnej treści umożliwiały ustalenie jego daty urodzin (życzenia składane przez innych użytkowników).

Możliwość precyzyjnego ustalenia grupy docelowej dało niespodziewanie korzystne rezultaty. W oparciu o kohortowo-behawioralną analizę danych uzyskano kontakty do kilkuset właścicieli nieruchomości, którzy chcieli je sprzedać.

 

Źródło: http://jakrobicmarketing.pl/jak-znalezc-zadluzonego-wlasciciela-mieszkania-ktory-chce-je-sprzedac-mozliwosci-ultraprecyzyjnego-targetowania-reklamy-na-facebook/

About Redakcja 318 Articles
Omni Modo to po łacinie „na każdy sposób”. Nazwa naszej firmy to nie przypadek. Na każdy sposób chcemy bowiem pokazywać klientom nasze doświadczenie, profesjonalizm i sukcesy w dziedzinie ochrony danych osobowych.