[6.10.2017] Ochrona danych osobowych w marketingu ­

13 maja 2016

Businessman Giving Presentation To His Colleagues At Conference

6.10.2017 r., Warszawa (centrum)

Godz. 09.30–16.00

reklama

Naruszenie zasad ochrony danych osobowych grozi postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez GIODO. Jest jednak większe ryzyko niezadowolenie klientów i negatywny wpływ na reputację naszej marki, jeżeli okaże się, że dane są źle zabezpieczone lub wykorzystane nieuczciwie. Na szkoleniu dowiesz się, jak uniknąć podobnych problemów. Poznasz prawne aspekty dobrego zarządzania danymi osobowymi przetwarzanymi w celach marketingowych.

Prawo ochrony danych czekają ogromne zmiany. Unijne Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (GDPR) wprowadza nowe reguły gry w marketingu. Nowe przepisy zaczną obowiązywać od maja 2018 r., lecz przygotowania należy zacząć już teraz.

Na szkoleniu dowiesz się jak prawo ochrony danych osobowych wpływa na działania marketingowe oraz poznasz istotne z punktu widzenia specjalisty od marketingu przepisy prawa i dobre praktyki. Wytyczne przekazywane w ramach tego jednodniowego kursu uwzględniają najnowsze technologie i trendy marketingowe i obejmują aktualny stan prawny oraz zmiany przewidziane w rozporządzeniu UE o ochronie danych. Szkolenie jest prowadzone zrozumiałym językiem, przez ludzi, którzy na co dzień doradzają przy dużych projektach marketingowych.

Na szkoleniu:

  • dowiesz się, jak zgodnie z prawem, a jednocześnie skutecznie, zbudować bazę marketingową Twojej firmy lub klienta, co zwiększy ich wartość
  • usłyszysz, jak sprawnie przygotować się do nadchodzących zmian w prawie wprowadzonych przez GDPR
  • poznasz zasady ODO przy marketingu przez e-mail, social media, telefon i inne kanały
  • samodzielnie rozwiążesz rzeczywiste problemy i case’y, jakie napotkaliśmy w swojej pracy

Dla kogo jest szkolenie:

  • Osób odpowiedzialnych za strategię marketingu bezpośredniego i jej wdrożenie, zarówno B2B jak i B2C
  • Osób odpowiedzialnych i biorących udział w budowie baz danych
  • Osób odpowiedzialnych za zbieranie i zarządzanie zbiorami danych konsumentów w celach marketingowych
  • Osób odpowiedzialnych za ochronę danych (ABI, działy prawne) w firmach, które prowadzą działania marketingu bezpośredniego

Aby w pełni rozumieć zastosowanie przekazanej wiedzy w praktyce zalecamy, aby uczestnicy szkolenia mieli już doświadczenie w branży marketingowej.

Program szkolenia

Część I. Wprowadzenie oraz podstawowe pojęcia i definicje

  • Krótkie omówienie istotnych aktów prawnych (uodo, uśude, PT)
  • Nadchodzące zmiany w prawie na poziomie europejskim – GDPR
  • Czym grozi naruszenie przepisów (+rola GIODO)
  • O czym mówimy  – dane osobowe, przetwarzanie danych, przesłanki, ADO, powierzenie, udostępnienie, cel przetwarzania, retencja danych

Część II. Przetwarzanie danych w działalności marketingowej

  • Relacja „klient – agencja marketingowa”
  • Kiedy można przetwarzać dane w celach marketingowych (zgoda, prawnie usprawiedliwiony cel, obowiązek informacyjny) – teraz oraz pod rządami GDPR.
  • Budowanie baz marketingowych
    • Dlaczego warto budować bazę i gdzie ją najczęściej tracimy
    • Budowa legalnej bazy
    • warsztaty (case-study, tworzenie klauzul zgód)
    • Co zrobić z bazą, dla której nie mamy zgód marketingowych
  • Zewnętrzne bazy danych
    • bazy powszechnie dostępne (KRS, CEIDG, media społecznościowe)
    • Kupowanie baz marketingowych i ryzyka prawne z tym związane
  • Marketing własny a marketing podmiotów trzecich
  • Marketing skierowany do przedsiębiorców
  • Profilowanie i behavioral targeting w marketingu (z naciskiem na zmiany wprowadzane przez GDPR)
  • Marketing a dane wrażliwe i wizerunek
  • Prawa klienta
    • Jak obsłużyć sprzeciw lub skargę klienta
    • usunięcie a „miękkie usunięcie”
    • Rozszerzenie praw konsumentów w GDPR

Część III. Na zakończenie

  • Najciekawsze zagadnienia marketingowe z ostatnich miesięcy w Polsce i Europie.
  • Podsumowanie

Dlaczego OMNI MODO:

  • Nasi eksperci to prawnicy i informatycy posiadający wieloletnie  doświadczenie zdobyte zarówno w pracy w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jak i podczas pełnienia przez wiele lat funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
  • Jesteśmy jedną z najstarszych i największych firm oferujących usługę zewnętrznego ABI, dzięki czemu możemy uczyć w oparciu o naszą własną metodykę jakiej dopracowaliśmy się na przestrzeni kilkunastu lat.
  • Znamy specyfikę każdej dziedziny gospodarki, jak i administracji. Pełnimy funkcję ABI w podmiotach z każdej z branż, w tym m.in. marketingowej, kosmetycznej, usługowej, handlowej, produkcyjnej, farmaceutycznej, finansowej, windykacyjnej, wydawniczej, ubezpieczeniowej, jak i w administracji państwowej.

W ramach szkolenia:

  • Otrzymasz certyfikat poświadczający udział w szkoleniu
  • Otrzymasz pakiet materiałów profilowanych pod kątem zagadnień, które Cię zainteresowały
  • Zapewniamy pyszny obiad, kawę, herbatę
  • Otrzymasz wsparcie merytoryczne

Termin i miejsce szkolenia:

6.10.2017 r., Warszawa (centrum)

Godz. 09.3016.00

Koszt szkolenia:

586,50+23% VAT
Cena zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad, kawę, herbatę,
  • certyfikat poświadczający udział w szkoleniu,
  • wsparcie merytoryczne.

Na szkolenie można zapisać się drogą elektroniczną, klikając przycisk „zapisz się na szkolenie” po lewej stronie lub wysyłając formularz zamówienia faxem pod numer 22 616 25 70.
Na wszelkie pytania w sprawie szkoleń odpowiemy po numerem telefonu 22 616 25 70 lub drogą mailową szkolenia@omnimodo.com.pl

FORMULARZ ZAPISU NA SZKOLENIE

Dodatkowych informacji udzieli:  Kamila Grzeszczak, tel. 22 616 25 70, kom. 502 109 114.

Serdecznie zapraszamy!

 

 

About Redakcja 218 Articles
Omni Modo to po łacinie „na każdy sposób”. Nazwa naszej firmy to nie przypadek. Na każdy sposób chcemy bowiem pokazywać klientom nasze doświadczenie, profesjonalizm i sukcesy w dziedzinie ochrony danych osobowych.